Välkommen t Kortan 8D

Alla inlägg under juni 2012

Av Hannah ..... - 29 juni 2012 22:19

  Heej! Sorry om jag inte bloggat på några veckor typ...men här kommer lite bilder


  Just det! :D Jag har gjort en ny film (:

  Hehe...Checka gjärna den. Men nu ska jag kolla på tv. Ses kanske i morgon.


 

Av Hannah ..... - 8 juni 2012 17:27

Heej! Jo...Jag har inte bloggat på typ över en månad eller något. Förlåt...  Men jag har lixom glömt av att jag har en blogg ;D Jaja...Jag kmr nog inte blogga så mycket om msp dom närmaste veckorna...För att jag har inte så mycket att berätta om.   Desutom så kanske jag ska byta blogg namn/adress. Är rätt så trött på min gammla. Men om jag byter. Så kan ni fortfarande söka på min gammla adress.


 


  

Presentation ♥


Heej! Det här är min blogg om msp och lite till ;D

Fråga mejj ♥♥

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag ska blogga om? :)
 Ditt liv irl lite mera
 Lägga ut mera bilder på bloggen från msp :)
 Vad du gör varje dag (plus msp)
 Tips till er som har blogg
 Hur man lägger ut en cool mus m.m.
 Vad du vill :)
 Bloggen är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier 8D

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Pink Pencil

Prata med datorn

Gästbok 8D

Tja tja ;D


Ovido - Quiz & Flashcards