Välkommen t Kortan 8D

Alla inlägg under februari 2012

Av Hannah ..... - 26 februari 2012 13:36

Hej! Sorry för att jag inte har bloggat på länge, Men jag har helt glömt bort det ;D

Jag kommer nog lägga upp lite bilder senare ikväll- Vi får se ;D

Bye sålänge (:


//Kortan

Av Hannah ..... - 9 februari 2012 13:11

Heej! Är sjuk idag ;( Men har ni sätt att det är nytt tema på Moviestar?


 

Valentins day :D  Jag har gjort en Artbook och skickat in i tävlingen som ser ut så här:


 


Rösta gärna på den. Det tog långt tid att göra den. Men vi ses :)


//Kortan

...

Av Hannah ..... - 6 februari 2012 19:33

Här kommer en liten annorulunda bild om man säger så  

   

Jag bara gjorde något och så blev det så :D

Blev det coolt? Haha  

Aja..ska ta en macka nu. Ses i morgon när jag fyller år!  

//Kortan (*.*)~  

Av Hannah ..... - 6 februari 2012 15:09

Heej!   Jag har inget att göra så här kommer lite bilder :D


   

Hehe...

 

:D


//Kortan...

Av Hannah ..... - 5 februari 2012 21:28

Hej! =) Ska snart sova eftersom det är skola i morgon... :(

Aja...Jag hoppas att jag kan blogga i morgon. Men på Tisdag så fyller jag år  

Kanske bloggar då  

Men vi ses :D


//Kortan     

Av Hannah ..... - 5 februari 2012 18:55

Heej! Försöker att logga in på Moviestar men det är så himla segt!  

Så här har det typ varit i en halvtimma nu

   

Aja..bara att vänta...


//Kortan

Av Hannah ..... - 1 februari 2012 18:36

Heej!    Snart är det alla hjärtans dag   

Hoppas att det kommer ett alla hjärtan´s dag tema på Moviestar då :D

   

Den blev hel fail! Hahah


Presentation ♥


Heej! Det här är min blogg om msp och lite till ;D

Fråga mejj ♥♥

18 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du att jag ska blogga om? :)
 Ditt liv irl lite mera
 Lägga ut mera bilder på bloggen från msp :)
 Vad du gör varje dag (plus msp)
 Tips till er som har blogg
 Hur man lägger ut en cool mus m.m.
 Vad du vill :)
 Bloggen är bra som den är

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier 8D

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Animated Pink Pencil

Prata med datorn

Gästbok 8D

Tja tja ;D


Ovido - Quiz & Flashcards